Доброго дня друзі та знайомі кафе “Manufactura”. Ви напевно знаєте що в нас на столах стоять конверти з пропозицією написати лист своїм близьким та рідним людям. Здавалось би звичайна річ, яка вже виходить з моди в наш комп”ютеризований час, але як все таки приємно власноруч написати кілька приємних слів, чи якусь розповідь про певні події, вкласти цей вже чимось рідний тобі листок, в конверт, наклеїти марку і кинути в скриньку та чекати колиж адресат його отримає. Я час від часу пишу такі листи, та отримую масу задоволення та переживань  за  його долю.

 

Але зараз отримали листа ми. І це наштовхнуло мене на цю статтю, а також зацитую його Вам. Ці рядки написані на салфетці та були залишені в одному з конвертів. Можливо Ви скажете це банально, та я думаю все геніальне –  просто!!! Отже сам лист:

Привіт!

Мені дуже приємно, що зараз Ти читаєш мого листа. Хочеться, щоб зараз коли Ти перечитуєш цей звичайний набір слів тобі було добре, легко і щоб Ти був дійсно ЩАСЛИВИМ!

Життя – чудова річ, надзвичайні і неповторні особистості з якими Ти зустрічаєшся кожен день ще раз доводять те, що життя прекрасне!

Навіть погляди, жести посмішки такі неповторні, особливі…

Дорогий Друже, пам”ятай що все найкраще в цьому житі для Тебе!

Люби, радій,…

З повагою    Л.М.